BlackBerry foto’s

Op verschillende blogs zag ik het al voorbij komen, ook ik ga mij er maar eens aan wagen.
Ik geef jullie een klein beetje een kijkje in mijn leven door jullie foto’s te laten zien welke ik maakte met mijn telefoon!
Ik zou geen moment meer zonder mijn telefoon kunnen en ik ben dan ook erg blij dat deze een camera bevat, foto’s zeggen soms zoveel meer dan woorden!

Beide foto’s zijn gemaakt op mijn werk. In de weekenden probeer ik vaak iets te bakken.
De appeltaart was erg goed gelukt en vond ik zeker foto waardig, de onderste foto zijn kleine paddenstoel cakejes.

Vannile latte van de Starbucks! Een van de weinige koffie soorten die ik echt lekker vind.

Samen met een vriendinnetje ben ik een weekendje naar Gent geweest, een erg leuke oude stad.
We hadden ook nog eens prachtig weer, beter konden we het niet hebben.

Tijdens de terug reis kwamen de meest aparte stations namen tegen.

Op de dag na Halloween zag ik deze “vogelverschrikker” staan, ik vond m echt geweldig en moest er dan ook een foto van maken.

Tamara wilde graag een foto zien van mijn ooglook gemaakt met het Catrice Berlin palette. Niet een hele duidelijke foto helaas.

We zijn druk bezig met het inrichten van het huis van mijn vriend, hier stond de bank net.
Een grotere lamp moest nog gekocht worden, vandaar het slechte licht waardoor de foto wat aan de donkere kant is.

En als laatste mijn foto-model! Op mijn telefoon staan echt enorm veel foto’s van mijn hond.

Vinden jullie het leuk om vaker dit soort artikelen te zien verschijnen?

 

 

16 gedachten over “BlackBerry foto’s

  1. Die taart ziet er echt super uit! En die cakejes!! Jummie! Dit soort artikelen vind ik altijd ontzettend leuk om te zien, haha =)

  2. Pingback: BlackBerry foto’s #2 | a1001addictions

Plaats een reactie