Mijn favoriete series

Gister was ik ineens inspiratieloos, maar ik moest wel een artikel schrijven. Om een beetje afleiding te zoeken ging ik maar een paar afleveringen van mijn favoriete series kijken. Ik volg de meeste series via internet, wat echt ideaal is. Je kan dan kijken wanneer jij er zin in hebt en er zijn geen reclames tussendoor. Toen kwam ik op het geniale idee om jullie te vertellen welke series ik dan zoal kijk. Bereid je me voor op een aantal gave tv series!

Gossip girl

Ik denk dat de meeste van jullie Gossip girl wel kennen. Gossip girl vind ik echt geniaal. Het is echt een serie waar je helemaal niet bij na hoeft te denken. Vooral als ik aan het leren ben, krijg ik echt de neiging om Gossip girl te kijken. Lekker wat afleiding. De acteurs die erin spelen vind ik persoonlijk ook erg leuk.

Glee

Glee! Ik vind het echt fantastisch! De eerste keer dat ik aflevering 1 zag vond ik er echt helemaal niks aan en heb ik het zelfs afgezet. Daarna zag ik het een keertje op tv en sindsdien ben ik er helemaal aan verslaafd. In het begin zijn de personages een beetje apart, maar nu waardeer ik ze echt. De serie zelf vind ik heel grappig en de liedjes zijn ook erg leuk.

The walking dead

Deze serie is een iets ander genre dan Gossip girl en Glee. Het gaat namelijk over zombie’s. Een man ontwaakt uit een coma en de wereld om hem heen is helemaal veranderd. Persoonlijk vind ik het echt een gave serie. Het is wel wat ranzig (denk aan veel bloed en er worden aardig wat mensen vermoord). Dus daar moet je wel tegen kunnen. Verder vind ik het ook gewoon een spannende serie. Echt een aanrader!

Supernatural

Supernatural volg ik echt al heel erg lang. In de serie bestaan demonen, vampiers en andere paranormale wezens. Sam en Dean zijn twee broers die jagen op deze wezens. Vooral seizoen 1 en 2 vind ik echt heel erg leuk. Ik kijk ze dan ook regelmatig opnieuw. De acteurs vind ik echt heel erg goed en de serie is ook heel erg grappig.

Pretty little liars

Om af te sluiten nog een wat vrolijkere serie. Deze serie gaat over 4 meiden die gestalkt worden door een anoniem persoon. Ze hebben allemaal geheimen en proberen deze verborgen te houden, maar dit wil niet altijd lukken. Wat ik het leukst vind is dat de 4 vrienden totaal verschillend zijn. Je krijgt een kijkje in ieders leven en de dingen de ze meemaken zijn soms echt ongelofelijk.

Dit is eigenlijk maar een kleine greep uit de series die ik momenteel kijk. Ik heb ook periodes waar ik of veel meer kijk of helemaal niks. Het mooie van series is dat dat niet zoveel uit maakt, je hebt het toch zo weer ingehaald.

Wat voor series kijken jullie?

11 gedachten over “Mijn favoriete series

  1. Ik hou van:

    1. Charmed
    2. The OC
    3. Dawson’s Creek
    4. King of Queens
    5. Everybody loves Raymond
    6. Everwood

    (willekeurige volgorde)

  2. Ik ben een echte serie junkie
    Heb alles wat ik goed vind op dvd
    Supernatural vind ik geweldig
    ook fringe, castle, the mentalist, Grimms, Haven,…
    te veel om op te noemen
    😆

Plaats een reactie