NOTD: ASHley

Alweer zo’n twee maanden vernieuwde Catrice haar nagellak collectie, 14 nieuwe Catrice lakjes zijn natuurlijk altijd welkom.
Toch was ik in eerste instantie niet heel erg onder de indruk van de nieuwe kleuren en het duurde dan ook eventjes voordat ik een van deze nieuwe kleurtjes een plekje in mijn nagellak stash gaf.

ASHley is de naam van dit grijze lakje, gewoon een simpel crème lakje zonder poespas.
Geen shimmer, geen glitter maar zeker niet minder mooi. Voor mij is dit echt een perfect winter-lakje.
Over de kwaliteit van deze lak ben ik zeker tevreden! ASHley dekt al in één laagje, al geeft twee laagjes een toch net iets mooier effect.

Op deze swatch foto draag ik dan ook twee laagjes, zonder topcoat.
Hier zie je goed dat deze lak van zichzelf al een prachtige glans heeft.

17 thoughts on “NOTD: ASHley

Geef een reactie

