BlackBerry foto’s #2

Alweer eventjes geleden liet gaf ik jullie een kijkje in mijn leven, door het plaatsen van foto’s welke ik met mijn telefoon maakte.
Uit de reacties van jullie kon ik opmaken dat jullie dit soort artikelen leuk vonden om zo af en toe voorbij zien te komen, vandaar dat ik vandaag deel twee voor jullie heb.

De tijd is echt voorbij gevlogen, en bij het bekijken van de foto’s die ik maakte met mijn telefoon kon ik opmaken dat ik toch wel vrij veel gedaan heb in korte tijd. Maak je dus klaar voor een overload aan foto’s;

In het eerste deel konden jullie al lezen dat we druk bezig waren het huis van mijn vriend in te richten. Jullie konden eerder al de bank bewonderen, hier stond de eettafel net. Deze tafel is echt heerlijk groot, je kunt het middelste deel uitschuiven zodat je er uiteindelijk met tien personen aan kunt zitten.

Ook de nieuwe tv en kast stonden, tijd voor series. Hier keken we the walking dead, momenteel een van mijn favoriete series.

De mistige dagen van november zijn jullie vast ook niet ontgaan. Normaal gesproken kun je over het weiland het bos zien liggen. Nu zag je door de mist het bos niet meer.

Compleet verrast was ik toen ik dit starbucks bord op Hilversum station zag hangen. Zo maar opeens zonder enige aankondiging! Ik was zo gelukkig als een klein kind en moest dit wel vastleggen.

En natuurlijk moest er dan ook direct maar starbucks koffie gehaald worden.

Na een dag werken werd ik zeer gemist door mijn hond, hij was dan ook erg blij dat ik thuis was en voorlopig niet van plan mij weer te laten gaan.

Bij de primark zag ik dit shirtje liggen, deze foto maakte ik speciaal voor Tamara omdat zij dol is op alles wat met kerst te maken heeft.

Een vriend van mij heeft een grote liefde voor m&m’s. Deze m&m’s kerst-editie kon ik dan ook niet laten liggen.

Geen kerst zonder kerstboom, ook mijn vriend moest er aan geloven. Op een zondag middag zijn we naar het tuincentrum gereden om een kerstboom te kopen, ik geloof dat half Nederland dat zelfde idee had. Uiteindelijk vond ik het resultaat foto waardig, In de boom hangen donker blauwe ballen en zilverkleurige pegels.

Samen met mijn vriend ging ik naar de wedstrijd psv-rapid boekarest.

Nadat de wedstrijd was afgelopen duurde het nog zo’n 3 kwartier voordat we met auto en al de parkeergarage weer uit waren.

Ik had wat positieve reviews gelezen over de bananenshampoo en conditioner van the bodyshop. Ik vroeg Tamara of ze mee wilde bestellen, en even later lag dit pakketje op ons te wachten.

 

10 thoughts on “BlackBerry foto’s #2

  1. Ik was ook zooo blij met starbucks daar! Maar… als je toch in Hilversum was, daar bij TBS verkopen ze toch ook gewoon bananenshampoo :$ ? xx

Geef een reactie

