NOTD: Choose me

Om de een of andere reden koop ik heel weinig Essence lakjes. Toch zitten er een paar mooie kleuren tussen en besloot ik Choose me mee te nemen. Helaas werkte de zon niet echt mee, de foto is dan ook gemaakte met flits. De kleur komt er wel goed op over.
Essence Choose me is een blauw glitter lakje. De kleur vind ik persoonlijk meer iets wat ik in de zomer en lente zou dragen. Toch vind ik het een heel mooi kleurtje. In twee laagjes heb ik al een goede dekking. Het verwijderen van de nagellak vond ik wel mee vallen. Ik kan me niet meer precies herinneren hoe het ging, maar dat is een goed teken. Dan was het dus niet al te lastig. Al met al een mooi lakje voor een fijne prijs!

 

 

13 thoughts on “NOTD: Choose me

  1. Deze heb ik ook al een hele tijd en vind het nog steeds een heel mooi lakje! šŸ˜€ Het verwijderen gaat inderdaad wel makkelijk.

Geef een reactie

