Essence french nail tip remover

Vandaag ga ik jullie vertellen over de uitvinding van de eeuw. Ik houd van nagellak. Zonder nagellak voel ik me kaal en daarom zal je me bijna nooit (lees: nooit) zien zonder nagellak op. Het enige vervelende van nagellak is het eraf halen. Dat is altijd zo’n gedoe met de remover en de watjes. Een tijdje geleden kocht ik de french nail tip remover van Essence. Een potje waarmee je je nagellak zou kunnen verwijderen.

Hoe ziet het eruit?
Het is een wit potje met erin roze borsteltjes. De nagellak remover staat er gewoon in als een laagje, net zoals bij een remover fles. Als je het potje heen en weer schudt hoor je het ook klotsen. In het potje zit 50 ml remover. Het enige minpuntje is dat er aceton in de remover zit. Ik heb de remover die erin zat eruit gehaald. Na het een keertje gebruikt te hebben, voelde ik echt hoe erg het je huid uitdroogt. Ik heb gewoon andere remover zonder aceton erin gedaan. Persoonlijk vind ik dit erg handig, zo kan je het potje ook schoonmaken. In mijn potje zaten namelijk al allemaal glitters van m’n nagels.

Hoe werkt het?
Dit potje werkt echt super simpel. Je stopt je vinger erin en draait hem rond. Je kan ook het potje rond draaien. Je nagel zit dan tegen de borsteltjes aan en in de nagellak remover.

Wat vind ik ervan?
Wat een geweldig potje! Geen gedoe meer met watjes. Je steekt gewoon je vinger erin en je draait een paar keer rond en weg is de nagellak. Bij glitters werkt het wat minder goed. De kleine glitters gaan na een tijdje nog wel weg, maar echt grote glitters blijven gewoon op je nagel zitten. Ik krab ze er dan af, wat wel makkelijker gaat omdat het al een beetje los geweekt is. Helaas is dit geen wonder middeltje voor glitter nagellak, maar voor de rest werkt hij echt uitstekend!

Dit potje heb ik bij Kruidvat gekocht voor €2,49. Ik kan dit zeker aanraden aan iedereen die gek wordt van watjes, remover en de troep die erbij komt kijken. Ik ben in ieder geval helemaal om en gebruik vanaf nu alleen nog maar mijn geliefde potje.

33 gedachten over “Essence french nail tip remover

  1. Dit moet ik echt hebben! Alleen word je vinger dan niet helemaal vies van je nagellak die erop zat omdat je zovaak aan het rond draaien bent?

    • Nee helemaal niet. Aangezien je hele vinger erin zit en je huid dan ook remover erop krijgt 😉 Dus je huid wordt ook schoon gemaakt

  2. Deze heb ik ook, hij is echt superfijn! Ook voor glitterlak eraf halen, dat gaat zo veel beter. Maar wat ik wel een minpunt vind is dat ie je nagels heel erg uitdroogt, dus niet echt een fijne nagellakremover. Maar de nagellakremover die erinzat heb ik er gewoon uitgehaald en mijn eigen nagellakremover er ingedaan. Dat gaat beter bij mij (;

    • Ik ook! Sephora heeft een gelijksoortig product, toen iemand zei dat ze deze van Essence had geloofde ik dit al niet! Maar echt geweldig!

  3. Ik heb dit niet maar iets dat bijna hetzelfde is. Je koopt gewoon kunstnagelremover en als ik het vergelijk met de foto’s ziet het er identiek hetzelfde uit!

  4. Ik heb ook zoiets van de Sephora, maar deze is een stuk goedkoper, ik ga er maar eens voor kijken, als het net zo goed werkt ben ik verkocht hehe. 😀

  5. jammer dat het voor glittertjes nog steeds niet heel goed werkt.. dat zou voor mij namelijk wel een reden zijn om hem te kopen 😛

    • Opzich werkt het voor fijne glitters wel fijn, en de grote ‘weekt’ ie wel los. Het is in ieder geval veel beter dan glitters met een watje verwijderen

      • Ik denk dat met aceton de glitters er wel afkrijgt? En anders kan je een watje met nagellak remover om je vingen wikkelen en dan alluminium folie om je vinger en het watje doen.

Plaats een reactie