Day 12: Stripes

Voor deze 12e dag van de 30 day challenge stond een streepjes nailart op het programma.
Eigenlijk was ik van plan om een kleurrijke streepjes nailart uit de losse hand te maken. Helaas is het zo dat de nagels van mijn linkerhand momenteel een herfstdepressie doormaken. Ik ben rechts en met links kan ik absoluut niets.
Gelukkig bestaat er zoiets als konad, waarmee ik dan wel weer overweg kan!

Ik gebruikte mijn enige koh lakje in de kleur Champagne Gold als basis, met behulp van een bruine stempellak en imageplate m65 is dit het resultaat geworden.
Iets heel anders dan ik aanvankelijk in gedachten had, maar zeker ook heel goed draagbaar tijdens deze regenachtige herfstdagen!

27 thoughts on “Day 12: Stripes

  1. Ik vind het een hele mooie creatie! Ik ga eens zoeken of ik deze plate ook heb en anders bestel ik hem de volgende keer mee. Ik vind het een erg leuk printje!

Geef een reactie

