Day 11: Polka dots

We zijn alweer bij dag 11 van de challenge aangekomen. De tijd gaat echt super snel. Deze opdracht vond ik een van de leukste. Ik vind polkadots namelijk erg leuk om te dragen op m’n nagels. Het is simpel, maar staat wel erg leuk.
Als basis heb ik Just married van Catrice gebruikt. Polkadots kan je op twee manieren maken, met een dotting tool of met Konad. Aangezien ik m’n Konad spulletjes een beetje verwaarloosd heb de laatste tijd, besloot ik die erbij te pakken. Het feit dat Konad veel sneller gaat heeft er natuurlijk niks mee te maken. Image plate m79 bevat een stipjes motief. Daarna heb ik met een witte stempellak en Hot or not van Catrice de helft wit en de helft roze gemaakt. Vervolgens heb ik met de stempel het motiefje op m’n nagel gedrukt. Et voila, een heerlijke girly polkadot nail art.

 

 

19 thoughts on “Day 11: Polka dots

Geef een reactie

