Opgemaakt: Primark body butter

Afgelopen Januari waren Carola en ik in Londen. Daar zijn we natuurlijk even langs de Primark gegaan. Tot ons verrassing verkochten ze in Londen allemaal beauty producten. Over de Primark gezichtsdoekjes hebben jullie al wat kunnen lezen. Ook mijn geliefde body butter heb ik nu dan toch opgemaakt.

Hoe ziet het er uit:
De body butter zit in een ronde pot. Er zit 200 ml in de pot. Ik heb de butter in de geur cocoa bean.

Hoe voelt het:
De body butter is heel romig. Ik zou het eerlijk gezegd niet echt een butter noemen. Hij is namelijk veel vloeibaarder dan bijvoorbeeld de butter van de Kruidvat. Hij is wel iets dikker dan een gewone body lotion. Het valt dus een beetje tussen een body butter en body lotion in. Persoonlijk vind ik hem wel erg fijn. Intrekken duurt namelijk niet zo lang als bij een butter, maar hij voedt mijn huid wel genoeg.

Duurzaamheid van het product:
Het product is best duurzaam. Het is namelijk makkelijk uit te smeren en je hebt er niet heel veel van nodig. Uiteindelijk heb ik driekwart jaar met de body butter gedaan. Ik moet hier wel bij vermelden dat ik het niet elke dag gebruik en ook nog een andere body butter heb gebruikt.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Jaaaaaa! Helaas is dit product niet verkrijgbaar in Nederland. Maar ik heb goede hoop dat het ooit nog eens in de winkel komt hier. Ze hebben de gezichtsreinigings doekjes namelijk ook al naar Nederland gehaald. Een fijn product moet dan ook wel volgen toch?!

Ik heb deze body butter gekocht bij de Primark in Londen voor 2 pond.

9 gedachten over “Opgemaakt: Primark body butter

Plaats een reactie