Ik ben jarig en ik trakteer!

21 jaar geleden werd ik in de vroege ochtend geboren op 1 december. Dit is natuurlijk wel het vermelden waard. Om het ook een beetje met jullie te vieren heb ik een winactie geregeld. Trakteren hoort er nu eenmaal bij op je verjaardag, toch?!

Wat kan je winnen?
Β China glaze heeft deze kerst hele leuke setjes te koop. Aangezien ik van kerst houd en het inmiddels al december is, leek het me een perfect idee voor een winactie. Daarom geef ik het setje Seasonal sparkles weg. Dit setje bestaat uit drie lakken; Holly-day, Twinkle lights en Poinsettia. Perfecte kleuren voor de kerst!

Hoe maak je kans op deze prijs?

* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Hoe maak je extra kans;
* Twitter over deze winactie en tweet het volgende; Ik maak kans op een China glaze setje op http://www.a1001addictions.wordpress.com @a1001addictions. Doe jij ook mee?
Laat een link met je tweet achter in een comment (+1)

Je kunt aan deze winactie mee doen t/m 8 december 23:59 uur.

Na het sluiten van de winactie zullen we de winnaar zo spoedig mogelijk via email op de hoogte stellen. Het is dus belangrijk een geldig email adres achter te laten!

72 thoughts on “Ik ben jarig en ik trakteer!

  1. Hele leuke winactie, ik doe heel erg graag mee! Ik volg je al best lang nu op Bloglovin, ik like het artikel vanmiddag ik zit nu op mijn mobiel:)

    Leuk winactie, echte kerstkleuren! Het is ook leuk om nagels allemaal groen of roos te lakken en dan je ringervinger nagel goud! :p

    Groetjes, stephanie m

  2. Gefeliciteerd !! Happy birthday to you, happy birhtday to you………….

    Ik doe mee ! echt super leuke winactie ! Ik heb het artikel geliked en volg de site. En ik woon in Nederland πŸ™‚ Ik heb geen twitter duss… xx

  3. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik was precies een maandje geleden jarig… πŸ˜‰
    Wat een leuke kerst kleurtjes zijn dit! Die kan ik goed gebruiken om mooie kerst NailArts mee te maken! πŸ™‚
    Ik ga het artikel even ‘liken’ en een tweet versturen!

    Fijne dag, geniet van het jarig zijn!

  4. Hoi! Ik ben via via op je weblog terechtgekomen, dus ik ben een nieuweling. Ik ben je gaan volgen op bloglovin, dus nu kan ik je nieuwe blogberichten in de gaten houden. πŸ™‚

    Allereerst: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vind het heel leuk dat jij op je verjaardag je lezers/bezoekers wilt trakteren op zo’n leuk setje!

    Ik heb ook dit bericht via bloglovin geliked.
    Ik heb een twitteraccount (@Seraphinne) en daar heb ik je actie gepromoot: http://twitter.com/#!/Seraphinne/status/142172219152416768

    Ik wens je nog een fijne dag!

  5. Van hartje gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je maar een hele hoop leuke dingetjes mag krijgen vandaag, want vandaag is het jou dag!
    Super leuk dat je trakteert!
    Ik volg je op bloglovin en twitter!
    https://twitter.com/#!/miss073 is mijn twitter link.
    Maak er een super leuke dag van! en natuurlijk alvast een fijne feestdagen!!
    xx

  6. Gefeliciteerd!!!! πŸ™‚

    Leuk dat je er een winactie aan koppelt:) Ik doe graag mee!
    Ik volg je op bloglovin en heb dit bericht geliked. Volg je ook op twitter en heb het bericht ook geplaatst op twitter πŸ™‚

    LHspring Laura
    Ik maak kans op een China glaze setje op a1001addictions.wordpress.com @a1001addictions. Doe jij ook mee?

    Groetjes en fijne verjaardag πŸ™‚

  7. Gefeliciteerd met je verjaardag, eindelijk echt volwassen πŸ˜‰
    Maar ik doe graag mee met je winactie, ik volg je al een tijdje via Bloglovin!

  8. gefeliciteerd met je verjaardag! πŸ˜€

    en wat een leuke actie, ik doe graag mee πŸ™‚ de kleuren zijn echt heel holiday proof πŸ˜›
    ik volg al een tijdje via bloglovin en ik heb deze post geliked πŸ˜€

  9. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria. In de glooooriiiiiiaaaa in de glooooriiiiaaaa. Hieperdepiep, Hoera! Hieperdepiep, Hoera! Hieperdepiep, Hoera!

    Ik doe natuurlijk ook graag mee met deze leuke actie.
    Ik volg je op Bloglovin, heb deze post geliked, woon in Nederland. En ik heb getweet:
    https://twitter.com/#!/Elleke23/status/142200717585825792

    Groetjes Ellen

  10. Supervet! De lakjes van China Glaze vind ik supermooi, maar te duur om ze zelf te kopen..
    Ik doe daarom echt wel mee πŸ˜€
    Ik volg je op Bloglovin’ & heb het artikel geliked
    Ook heb ik getweet:

    &Ik woon in Nederland πŸ˜€
    xxxx

  11. Gefeliciteerd β™₯! Wauw, wat een mooie lakjes! Ik doe zeker mee!
    Ik volg je met Bloglovin en GFC en heb het artikel geliked. En ik woon in Nederland πŸ˜‰
    x

  12. Gefeliciteerd! πŸ™‚
    Ik doe graag mee met je winactie. Ik heb dit artikel geliked en volg jullie via bloglovin’!
    x

  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik vind de winactie onwijs tof en doe daarom ook mee.
    Ik volg je op Bloglovin’ en heb je bericht geliked.
    Verder volg ik je ook op Twitter en heb ik je bericht geretweet.
    Dit kun je controleren door op mijn Twitteraccount te kijken namelijk: http://www.twitter.com/AntjeSjonger

  14. ik zou heel graag mee doen! China glaze lijkt me een heel fijn merk. dat glitter lakje is echt iets voor bij een mooie jurk en een kerst diner!
    ik volg je op bloglovin en ik heb het geliked.
    liefs, Romy

  15. Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd ;D! Ik doe mee met deze winactie, ik heb alles gedaan (aa) En ik volg je ook op bloglovin! Oh en ik woon in Nederland haha πŸ˜‰

  16. Wow, ik doe héél graag mee!! Ik heb alles gedaan wat je vroeg.. Nu duimen :))
    Veel liefs Ellen xxx

  17. Nog felicitaties voor je verjaardag. Super mooie nagellak kleuren! Heb je blog geliket, volg je op Bloglovin, heb geen twitter. Doe graag mee!

  18. nog gefeliciteerd!
    ik doe graag mee, erg mooie lakjes! dit is een mooie kans om eens wat lakjes van CG te proberen, want ik heb er nog geen 1
    ik volg jullie op bloglovin en heb het bericht geliked.

  19. super leuk, gefeliciteerd.
    ik zou heel graag voor mijn moeder willen winnen omdat ze er altijd voor me is en ik heb haar teleurgesteld met mijn rapport.. daarom zou ik haar graag willen verassen want ze is gek op nagelak hihi.
    ik volg je op bloglovin en heb je daar ook geliked, twitter en facebook heb ik niet.
    succes met kiezen , veel liefs

  20. HAPPY BIRTHDAYYYY!!!!!
    ik doe mee , ik heb geliked via bloglovin, daar volg ik jullie ook.
    jullie zijn echt top blijf zeker doorgaan!
    ik zou echt een gat in de lucht springen als ik win
    xxx liefs

  21. Leuke winactie! Ik heb nog bijna geen ervaring met chinaglaze en die kleuren zien er geweldig uit dus ik doe heel graag mee πŸ™‚
    Ik volg je op bloglovin, heb je bericht geliked, volg je op twitter en heb over de actie getweet. Ohja, en ik woon in Nederland natuurlijk πŸ˜‰

Geef een reactie

