NOTD; Essence – Think Pink

Ik ben een echt meisje-meisje. Dit wil dan ook zeggen dat ik dol ben op de roze kleur, regelmatig komt deze kleur dan ook voor in mijn make-up stash.

Toen Essence vorig jaar haar assortiment vernieuwde, viel mijn oog op dit knallende roze kleurtje.
Slechts een keer heb ik deze lak eerder gedragen, op dat moment vond ik ‘m toch wel erg fel. Op het moment dat ik deze lak voor het eerst droeg was het ergens in de herfst, ook niet de beste tijd voor een felle nagellak kleur.
Nu de zon zich steeds vaker (oke, nu eventjes niet) van haar beste kant laat zien, draag ik de vrolijkste kleuren op mijn nagels.

Think Pink is een creme lak, welke volledig dekt in twee laagjes. Toch is deze kleur naar mijn idee niet volledig “pink”, en neigt toch wel een beetje naar de koraal kant. Perfect voor warme zomerdagen!
In mijn stash heb ik nog geen enkel soort gelijk lakje, en think pink is voor slechts €1,29 dan ook een leuke aanvulling.

15 thoughts on “NOTD; Essence – Think Pink

Geef een reactie

