NOTD: Essie – Raise Awareness

Essie is een merk waar ik tot voor kort nog geen enkel lakje van had. bij de laatste keer bestellen bij Transdesign besloot ik dat het tijd was om het merk uit te proberen. Ik koos voor een schattig licht roze lakje.
Op bovenstaande foto draag ik twee laagjes zonder topcoat. Zoals te zien is glanst de lak van zichzelf al best wel erg. Op m’n nagels vind ik dat de kleur iets van paars in zich heeft. Het maakt het tot een uniek lakje in m’n stash. Het is sowieso lastig om een lichtroze lak te vinden die zo goed dekt als deze. Het kwastje is redelijk dun, wat ik wel fijn vind om mee te werken. Zo kan je redelijk precies lakken. Nu ik heb kennis gemaakt met Essie wil ik alleen maar meer van dit merk. Niet echt goed voor m’n portemonnee dus.

Als bonus foto nog een foto van m’n kat die lekker lag te slapen toen ik swatches aan het maken was.

11 thoughts on “NOTD: Essie – Raise Awareness

Geef een reactie

