BlackBerry foto’s #6

Mijn laatste BlackBerry foto artikel dateert alweer van een tijdje geleden. In de tussen liggen tijd heb ik inmiddels alweer flink wat foto’s gemaakt. Dat vind ik het fijne aan een telefoon met camera, je hebt deze gewoon altijd bij je en zo kun je dus overal foto’s van maken.
Kijken jullie mee naar mijn foto’s van de afgelopen tijd;

Toen ik ‘smorgens vroeg op mijn werk de computer aan zette, kreeg ik deze melding op mijn beeldscherm. Soms denk ik over het “fijn-dat-je-er-weer-bent” gedeelte heel anders als het pas 07:15uur ‘smorgens is.

Maar als ik dan door het restaurant loop en ik spot Ben&Jerry’s ijs, is mijn hele dag weer goed!

Vorige maand was er een personeelsfeest op mijn werk. Hierbij was er naast lekker eten en muziek, ook de mogelijkheid om wat workshops te volgen.
Ik koos voor een workshop cocktails maken, wat erg leuk was. Hier boven maakte ik een malibu sunrise, welke ook nog eens heerlijk smaakte.

Er was ook een workshop cupcakes maken, zie mijn resultaat.

Regelmatig heb ik ruzie met deuren/deurposten etc. Vaak ben ik op mn werk erg druk, met als gevolg dat ik overal tegen aan loop. Deze flinke blauwe plek op mijn arm dankte ik aan de punt van een muurtje.

Ik geef het toe; ik heb echt een enorme hekel aan het wassen van mijn kwasten. Ik doe het dan ook veel en veel te weinig. Toch vind ik het altijd wel een fijn gevoel om aan de slag te kunnen met schone kwasten!

Tot voorkort was de lente hier in Nederland nog erg ver te zoeken. We hebben het een flinke tijd moeten doen met vooral heel veel regen en lage temperaturen. Op hemelvaart dag was het maar 4 graden ‘smorgens vroeg! Nu kunnen we inmiddels volop genieten van het prachtige warme weer!

Kom maar op met die zomerse dagen, wij zijn er klaar voor!

Heerlijk genieten in de zon op het balkon met een boek en een zelf gemaakte milkshake, terwijl iedereen aan het werk is. Ik hou van dit soort dagen.

De ouders van mijn beste vriendinnetje waren 36 jaar getrouwd. Samen maakten we deze kwark taart voor hun, om dit jubileum te vieren.

Samen met mijn vriend ging ik een dagje naar Antwerpen. Echt een hele leuke stad, helaas waren wel alle winkels dicht.

Na een flink tijdje in de auto hadden we toch wel trek gekregen. Dan maar even langs de Mac Donalds. Deze Belgo Burger hebben ze hier in Nederland niet.

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan de afgelopen tijd? 

6 thoughts on “BlackBerry foto’s #6

  1. Mooie foto’s 🙂 Ik neem nu een samsung galaxy 3 maar zal mijn bb foto’s + ping zeker gaan missen haha

Geef een reactie

