Creatief met plakband

 

Plakband is erg handig om te gebruiken met nail art. Ik vind het ook erg leuk om plakband en konad te combineren. Vandaag heb ik dat weer eens toegepast. Ik begon met een koraal kleurtje van Elf Passion pink. Ik stempel niet vaak met zwart aangezien het eraf halen nogal vervelend is. Toch besloot ik deze keer weer eens zwart te gebruiken. Ik stempelde het panter printje van konad image plate m57 op m’n nagels. Na een tijdje te hebben gewacht zodat het kon drogen heb ik de helft van m’n nagel met behulp van plakband zwart gemaakt. Dit geeft het design net iets extra’s.

10 thoughts on “Creatief met plakband

Geef een reactie

