NOTD; Essie – Lovie Dovie

Eindelijk, we kunnen vol op genieten van het prachtige zomerse weer! Na alle koude en regenachtige dagen van de afgelopen tijd hebben we dit wel verdient!

Ik besloot mede door het mooie zomerse weer dat ik mijzelf wel eens mocht verwennen met een nieuw lakje in een vrolijk kleurtje.
Sinds kort is Essie ook in Nederland te verkrijgen bij de DA en Etos. Al eerder had ik op internet swatches gezien van Lovie Dovie, en het was dan ook niet moeilijk een keuze te maken toen ik eenmaal voor het Essie schap stond.

Lovie Dovie is een prachtige zoete roze kleur met een creme finish. Persoonlijk blijf ik dit een van de mooiste finishes vinden.
De kleur van de lak doet me aan kauwgomballen, aardbeien ijsjes en alles wat zoet is denken.
Wat mij opviel is dat het kwastje van Lovie Dovie verschilt met het kwastje van de andere twee Essie lakjes welke ik in mijn bezit heb.
Het kwastje is een stuk breder en aan de onderkant afgerond zodat je netjes kunt lakken. Vergelijk het een beetje met de nieuwe kwastjes van Catrice.

Het nieuwe kwastje vind ik echt een verbetering, netjes lakken is nu echt geen kunst meer!
Over de houdbaarheid ben ik tevreden, na enkele werkdagen had ik slechts wat tipwear op mijn nagels.
Ik ben fan en wil nu alleen nog maar meer en meer Essie lakken!

12 thoughts on “NOTD; Essie – Lovie Dovie

Geef een reactie

