Opgemaakt: Nivea 1 minuut masker

Bij mijn zoektocht naar een goede conditioner ben ik uitgekomen bij het 1 minuut masker van Nivea. We hadden dit product ergens gratis bijkregen en ik wilde het graag uit proberen. Op de fles staat ook dat het goed is voor lang & beschadigd haar. Nou heb ik zelf lang haar en kan wel wat extra verzorging gebruiken.

Hoe ziet het eruit?
Het masker zit in een blauwe knijpfles. De inhoud is 200 ml. De dop vind ik zelf wel handig aangezien je deze gewoon open kan klappen. Een draai dop vind ik zelf altijd wat onpraktisch werken. De dop gaat ook makkelijk open. Het masker is wit van kleur en bevat een typisch Nivea geurtje. Zelf vind ik dit erg prettig ruiken en het blijft niet te lang hangen in het haar.

Hoe voelt het?
Het masker is redelijk dik qua structuur waardoor het niet meteen van je handen afloopt. Eigenlijk voelt het hetzelfde aan als andere conditioners. Dit zorgt ervoor dat het makkelijk te verdelen is over het haar. Ik gebruikte het masker in plaats van conditioner en smeerde het alleen in de punten van m’n haar. Ik moet zeggen dat ik er heel erg tevreden over ben. Het zorgde ervoor dat m’n punten goed verzorgd werden. Een pluspunt van dit masker is dat je het maar 1 minuut in hoeft te laten trekken. Vooral als je wat minder tijd hebt is dit echt ideaal.

Nivea belooft dat dit masker het haar versterkt vanaf de wortel voor meer weerstand, de structuur van lang haar herstelt voor meer glans en dat het de puntjes beschermt. Het laatste doet dit masker zeker. Mijn puntjes zagen er erg goed uit na gebruik van het masker en m’n haar was ook minder statisch geworden.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Ik vind het product heel erg fijn. Als ik op zoek ben naar een nieuwe conditioner/masker zal ik deze zeker weer kopen. Ik heb echter nog een aantal conditioners liggen, dus nu komt het er nog niet van. 

2 thoughts on “Opgemaakt: Nivea 1 minuut masker

  1. Ik heb hier de conditioner van, maar ik doe dat altijd in mijn haar zodat er geen knoppen en klitten in komen… Aangezien jij hem alleen voor de puntjes hebt gebruikt denk ik niet dat het een goede vervanging is haha 😛

Geef een reactie

