Ebay Addict #5

A1001addictions, de naam van deze blog zegt eigenlijk al genoeg. Naast een grote liefde voor nagellak, delen wij nog veel meer “verslavingen”. Shoppen, en dan vooral budget shoppen, staat naast de liefde voor nagellak hoog bovenaan ons verslavingen lijstje.

Een tijdje is het redelijk stil geweest aan de deur, de pakketjes man dacht waarschijnlijk dat ik verhuisd zou zijn. Inmiddels heb ik Ebay weer helemaal opnieuw ontdekt en stromen de pakketjes langzaam aan weer binnen.

Dit keukenhulpje leek me erg handig om te hebben. Dit simpele dingetje zorgt er voor dat het scheiden van het eiwit en de dooier erg makkelijk gaat. Handig om te gebruiken bij het maken van macarons. Ik kocht deze voor $0,99 bij deze verkoper.

Ik ben in het bezit van een spiegelreflex camera, maar gebruik deze eigenlijk veel te weinig. Op Ebay kwam ik deze close up filters tegen, welke je over je lens kan zetten. Ik kocht deze in een set van 3 stuks bij deze verkoper voor $9,80.

In een opwelling kocht ik bij dezelfde verkoper nog een polarizing filter voor $5,50.

Deze oorbellen kocht ik voor $1,20 bij deze verkoper.

Mijn moeder is momenteel helemaal in-to het zelf taarten en cupcakes maken. Ik bestelde deze sterren om figuurtjes uit fondant te kunnen maken. Nu ik ze eenmaal binnen heb zijn ze toch wel wat kleiner dan ik verwacht had. Ik bestelde ze bij deze verkoper voor $2,25.

Deze blaadjes kocht ik bij deze verkoper voor $2,56. Deze zijn precies zoals ik ze verwachte.

Zo, dit waren mijn ebay aankopen voor deze keer. Ik heb ebay weer helemaal opnieuw ontdekt, inmiddels zijn er dan ook alweer een aantal pakketjes naar mij onderweg.
Waarschijnlijk dus binnenkort weer een ebay-addict artikel.

5 thoughts on “Ebay Addict #5

Geef een reactie

