Review: Action nagellak remover pads

Op vakantie is niks onhandiger dan een hele fles nagellak remover mee te moeten slepen. Het weegt veel en je hebt veel mee wat je toch niet gebruikt. Dat moet toch handiger kunnen? Bij de Action zag ik deze nagellak pads liggen voor 90 cent. Voor die prijs krijg je twee van deze potjes. Ik kon de pads niet laten liggen en nam ze mee.

Per potje zitten er 30 nagellak pads in en er zit geen aceton in. Het potje gaat makkelijk open en blijft goed dicht zitten. Met reizen is dit wel handig zodat ze goed in het potje blijven. Wel vind ik het wat lastiger om de pads van elkaar af te krijgen.

De pads zijn goed nat, hierdoor gaat de nagellak makkelijker van je nagels af. Het voelt wel een beetje olie achtig aan wat ik zelf niet zo prettig vind. Ik veeg altijd m’n handen af nadat ik met deze pads heb gewerkt. Voor allebei m’n handen heb ik in totaal 4 pads nodig. De nagellak gaat er dus snel genoeg af met de pads. Ook werken de pads niet uitdrogend, wat ik een groot pluspunt vind.
Ik ben overtuigd! Als ik op vakantie ga neem ik deze pads zeker mee. Zo hoef je niet meer te slepen met nagellak remover en watjes. Met deze pads zit je zeker goed!

5 thoughts on “Review: Action nagellak remover pads

  1. Ik heb een mini flesje van Zoya als remover die is ook niet erg zwaar. Vind het wel veel als je 4 pads moet gebruiken eigenlijk haha

  2. Ik heb die pads ook, alleen nog niet gebruikt, ik nam toch liever een reisflesje en watjes mee op werkweek ;).
    misschien moet ik ze toch maar eens proberen.

Geef een reactie

