NOTD; Ahoy!

Bij een van mijn transdesign bestelling had ik een beetje moeite om het laatste lakje uit te kiezen.
Uiteindelijk stuitte ik op Ahoy! van China Glaze. Deze lak deed me onmiddelijk denken aan strawberry fields, welke ik al een tijdje in mijn bezit heb en nog steeds dol op ben.

Van deze keuze heb ik absoluut geen spijt! De lak is roze, bevat een shimmer en is gewoon erg mooi.
Deze lak van China Glaze komt uit de Anchors Away collectie, en is wat mij betreft toch wel de top kleur uit deze collectie.
Ahoy! is een framboos kleurige roze kleur, met goud/roze kleurige shimmer. De shimmer in de lak is te vergelijken met Ruby Pumps, maar dan dus de roze variant.

Op de foto draag ik 3 dunne laagjes Ahoy!. Met twee laagjes is de lak redelijk dekkend, maar met een derde laagje is ook de nagellijn verdwenen. Ik draag over deze lak geen topcoat, toch glanst deze lak al voldoende van zichzelf.
De droogtijd is prima in orde en ook over de houdbaarheid ben ik tevreden.

9 thoughts on “NOTD; Ahoy!

Geef een reactie

