If I was a rich girl wishlist

Ik denk dat iedereen het wel kent. Je struint wat blogs af en door alle artikelen word je wishlist steeds maar langer. Dat gevoel krijg ik bij heel veel dingen. Het hebben gehalte is dan zo hoog, maar de prijs houdt me toch tegen. Vandaag heb ik een wishlist gemaakt met dingen die ik zou aanschaffen als ik genoeg geld had.

1. Wie kent dit palette niet? Op zo’n beetje elke beautyblog is hij voorbij gekomen en wat blijft hij toch mooi. Ik gebruik eigenlijk bijna nooit oogschaduw, dus het zou haast zonde zijn om dit palette aan te schaffen. Ik zou hem alleen maar als eye candy gebruiken.
2. Harry Potter! Een van m’n favoriete series. De boeken blijven geniaal, het maakt niet uit hoe vaak je ze leest. Deze box set lijkt me echt gaaf om te hebben.
3. Ik wil al ontzettend lang een nieuw horloge. Inmiddels heb ik de mijne al ruim 5 jaar. Toch komt het er steeds maar niet van. Mijn droom horloge Β heb ik bij andere mensen om de pols gezien, maar ik ben hem helaas nog nooit tegenkomen in een winkel.
4. Bijna dagelijks loop ik rond op m’n all stars. Ze zijn nu zo goed ingelopen dat ze echt hemels lopen. Helaas betekent dit ook dat ze nogal snel slijten en er inmiddels al niet meer uit zien. Ik heb echt dringend nieuwe nodig.
5. Elke keer als ik plaatjes van deze ketting zie begin ik al te kwijlen. Ik vind ze echt super gaaf. Jammer dat de houders zo duur zijn.
6. Een tripje naar Londen of Parijs zou ik ook wel leuk vinden. Naar allebei de steden ben ik al geweest, maar ik ben echt verliefd geworden. Ze zijn allebei zo gaaf en je kan er natuurlijk heerlijk shoppen.
7. Als laatst zou ik het leuk vinden om een nieuwe lens voor m’n camera te kopen. Eigenlijk doe ik echt veel te weinig met m’n camera, dus misschien als ik een nieuwe lens koop dat ik wat vaker geneigd ben om hem op te pakken en te gaan gebruiken.

Wat staat er op jouw wishlist?

7 thoughts on “If I was a rich girl wishlist

  1. Super leuk en herkenbaar! PS. We hebben je via mail (check junkmail) een uitnodiging gestuurd voor een leuke Bloggers Meet! Hope to see you there! πŸ˜‰

Geef een reactie

