Nail art; Bloemen stickers

De meest simpele manier om in een hand omdraai je nagels te versieren is met het gebruik van stickers.
Verschillende merken hebben speciale stickers voor op je nagels in het assortiment en deze zijn dan absoluut niet moeilijk te verkrijgen.

Bij kruidvat kocht ik een setje met allerlei soorten stickertjes voor op je nagels, om eens uit te proberen voor de site.
Deze nail art stickertjes werken echt enorm fijn en snel. Je lakt je nagels met een basis kleur, hier heb ik think pink van essence gebruikt. Deze basiskleur laat je goed drogen, vervolgens plak je willekeurig wat stickers op je nagels en lakt het geheel af met een topcoat.
De topcoat zorgt ervoor dat de stickers goed vastgezet worden op je nagels, hierdoor verleng je de houdbaarheid en kun je zeker een paar dagen genieten van je eigen nail art.

13 thoughts on “Nail art; Bloemen stickers

  1. Aahw ik hou van die mooie kleur. Koraal-achtig 🙂
    Ik zou zelf echt iedere dag nagellak op hebben, maar helaas kan het niet door mijn opleiding. 😦

Geef een reactie

