Roze ombre nagels

Ombre is een tijdje erg populair geweest. Op je nagels kan je het ook toepassen. De bedoeling is dan dat je van licht naar donker gaat in de zelfde kleur nagellak. Ik heb er voor gekozen om het met roze te doen. In het begin van m’n verslaving heb ik echt enorm veel roze nagellak gekocht en nog steeds ben ik er dol op. Vooral in de zomer grijp ik vaak naar dit kleurtje.
Voor deze ‘nail art’ heb ik in m’n stash naar allemaal roze kleuren gezocht. Uiteindelijk ben ik op een aantal lakken van Catrice uitgekomen en eentje van Essie. Op m’n duim draag ik Just married van Catrice, m’n wijsvinger is Raise awareness van Essie, m’n middelvinger Sweets for my sweets van Catrice, m’n ringvinger is Princess for a day van Catrice en m’n pink is Hot or not? van Catrice. Op de foto lijkt Princess for a day een beetje rood maar in het echt viel dit reuze mee en paste hij er beter bij.

8 thoughts on “Roze ombre nagels

  1. Ziet er leuk uit!
    Dit kan ik welleens gaan proberen met mn blauwtinten πŸ™‚ ik heb ecvht 6 mintblauwe lakjes en dan nog donkerdere

Geef een reactie

