NOTD: Catrice – King of greens

De nieuwe lakken van Catrice deden niet zoveel voor me. De voorgaande keren rende ik meteen naar de winkel om allemaal lakken in te slaan. Dit keer keek ik pas na een maand en nam ik slechts één lakje mee. King of greens kreeg de eer om als enige meegenomen te worden. Tja, ik houd nu eenmaal van groen en kon deze dan ook niet weerstaan.
King of greens is een groene lak met een groene shimmer erin. Vooral de shimmer maakt dit lakje speciaal. Ik heb in m’n stash nog geen enkel groen lakje met shimmer dat op dit lakje lijkt. Op bovenstaande foto draag ik twee lakjes, wat voldoende is voor een mooie dekking. Aan het kwastje moest ik echt heel erg wennen. Ik heb liever een kleiner kwastje waar preciezer mee te werken is. De onderste foto is genomen in de zon en heb ik bijgevoegd om de shimmer goed te kunnen laten zien. Nu ik het lakje zo zie ben ik er eigenlijk niet zo kapot van. Ik denk niet dat ik deze vaak ga dragen.

5 thoughts on “NOTD: Catrice – King of greens

Geef een reactie

