Blackberry foto’s #5

Het is al weer een tijdje geleden dat ik foto’s aan jullie heb laten zien. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet zo heel erg veel foto’s maak met m’n mobiel. Althans geen interessante foto’s. Toch heb ik er een aantal bij elkaar weten te schrapen die ik graag aan jullie wil laten zien.

Ik ben weer eens langs de action gegaan en kwam daar wonderbaarlijk armbandjes tegen die ik paste! Ik heb een redelijk dunne pols waardoor zulk soort armbandjes vaak niet goed passen.

Ik werk in het weekend bij een verzorgingstehuis in de schoonmaak. Dit is de kar die ik dan gebruik en ik moet zeggen dat hij erg handig is.

Tijdens het boeken van de vlucht naar Griekenland kwamen we dit tegen. Een creatieve manier om mensen geld afhandig te maken. Ik beloof wel plechtig dat ik respect ga hebben voor het land.

Ik besloot om eens een vissengraat vlecht uit te proberen. Ik heb redelijk dik haar en met m’n hele bos ging het niet. Vandaar dat ik het in twee delen had gedaan. Helaas was aan de andere kant m’n vlecht mislukt en heb ik het er meteen weer uitgehaald.

Met een vriendin ben ik naar de dierentuin in Amersfoort geweest. Het was erg gezellig en leuk om al die dieren weer eens te zien. Ze hebben daar ook een dinobos, wat wel toepasselijk is met mijn opleiding.

Aangezien jullie wel weten dat ik verslaafd ben aan de Hongerspelen komt het vast niet als een verrassing dat ik naar de film ben geweest. Ik vond de film heel erg goed. In het begin vond ik Josh Hutcherson niet echt geschikt als Peeta, maar aan het einde vond ik hem echt geweldig.

Met het mooie weer dat we even hadden zijn de katten meteen weer enthousiast naar buiten gegaan. Ze houden er wel van om een beetje te liggen rollen in het zand. Als je wit bent is dat niet heel erg handig. De kat was helemaal grijs geworden van het zand.

Ik ging heel enthousiast koekjes bakken. Helaas lukken zulke dingen meestal niet en ook deze keer was het niet goed uitgepakt. Het is meer een plaatkoek geworden.

Ook dit jaar ben ik weer naar de Elf fantasy fair geweest. Ondanks het koude weer was het toch erg gezellig. Mede dankzij drie lagen kleding heb ik het overleefd. Dit jaar gingen we eens niet als lieve meisjes, maar als enge. Dit was de look die we die dag droegen.

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan?

10 thoughts on “Blackberry foto’s #5

  1. wauw wat een mooie vlecht!! Ik zit te twijfelen of ik het boek van de hongerspelen zou bestellen, maar als ik het aan jou vraag zeg je vast JA!

  2. Je vlecht is super mooi! En ondanks dat de koekjes aan elkaar zijn geplakt ziet het er toch heel smakelijk uit!

  3. Leuke foto’s! En zoals jij die koekjes had heb ik wel eens met muffins gehad haha! Waren ze wat groter geworden dan ik dacht en zaten ze ook vast!

Geef een reactie

