Shoplog; Amsterdam & Den Haag

Vlak voor Tamara naar Griekenland vertrok zijn we samen nog even gaan shoppen in Amsterdam. Vorige week ging ik samen met een vriendin 2 dagen naar Den Haag, waar natuurlijk ook geshopt werd. Vandaag laat ik jullie mijn aankopen zien.

Bij de H&M zag ik wat leuke blousjes met korte mouwen hangen. Het roze blousje vond ik heerlijk simpel maar toch erg leuk om in te werken. Het witte blousje met zwarte bloemen/vogel print vond ik ook erg leuk. Beide blousjes waren €14,95.

Ook dit leuke zwarte shirtje kocht ik voor €14,95 bij de H&M. Eigenlijk hou ik niet echt van zwart, en dit vind je dan ook haast niet terug in mijn kast. Door de gekleurde bloemenprint sprak dit shirt mij toch aan.

Ik ben echt een groot fan van disney films, vooral Bambi is echt favoriet. Al een hele tijd wilde ik dan ook erg graag een Bambi shirt. Bij The Sting vond ik eindelijk mijn geliefde Bambi shirt.
Met het ek op komst viel mijn oog op dit leuke oranje shirt, bovendien was deze nog eens afgeprijst en voor slecht €9,95 kan ik er het komende ek weer tegen aan.

Ook bij de Vero Moda was er uitverkoop, hier kocht ik het bloemen shirtje (€4,99). Mijn moeder was bijna jarig en daar wilde ik nog een klein kadootje voor kopen. Bij the bodyshop kreeg je 25% korting op alle luchtjes. Ik kocht de zomerversie van Dreams Unlimited en betaalde door deze actie en de korting van mijn Love your body kaart maar €13,95 voor dit parfum. Bij een besteding van meer dan €25 euro kon je nog een mini shea body butter voor slecht €1,- er bij kopen en dat deed ik dan maar. Ik vind de body butters van the bodyshop erg fijn in gebruik.
Nu het buiten langzaam aan wat beter weer wordt, is mijn dikke wintersjaal al snel te warm. ’s Morgens is het nog wel wat fris en dit wat dunnere bloemensjaaltje (€4,99) van Tally Weil is dan erg fijn.

Met het mooiere weer is het ook tijd voor zomer schoentjes. Met ballerina’s heb ik een haat liefde verhouding. Ik vind ze altijd erg leuk, maar om de een of andere reden doen ze altijd pijn aan mijn voeten. Tamara vertelde dat deze ballerina’s van echt leer soepelere randen hebben, waardoor ze geen pijn doen. Deze ballerina’s kocht ik voor €24,95 bij de van haren.

Heb jij de laatste tijd nog leuke dingen geshopt?

12 thoughts on “Shoplog; Amsterdam & Den Haag

  1. Leuke aankoopjes ! Ik heb trouwens net een winactie online gezet, misschien kun je even kijken? x

Geef een reactie

