NOTD; Essence fruity le – Mashed Berries

Vorige maand kwam Essence met een nieuwe LE lijn. Deze LE lijn is geheel gebaseerd op fruit, vandaar dus ook de naam fruity.
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat de lakken op de flesjes geen namen hebben staan, zo blijft het toch een beetje gissen naar de juiste lak.

Deze lak met de naam mashed berries doet mij ook echt aan fruit denken. De paarse glitters in de lak stellen de pitjes in het fruit voor. Dit geeft deze collectie toch wel een erg leuk effect.
De dekking van de lak is niet echt geweldig, op bovenstaande foto draag ik twee laagjes. Toch zie je nog de nagellijn er doorheen, wat me eigenlijk bij deze lak niet eens zo stoort.

Over de houdbaarheid ben ik wel erg tevreden, deze lak bleef hield het zo’n 3 werkdagen uit op mijn nagels voor deze begon te chippen.
Omdat deze lak uit een le lijn komt is deze niet altijd te verkrijgen, misschien kom je ‘m nog ergens in een kortings bak tegen.

5 thoughts on “NOTD; Essence fruity le – Mashed Berries

Geef een reactie

