Roosjes nail art

Bloemetjes vind ik één van de leukste nail arts om te dragen en om te maken. Het geeft meteen een lente gevoel en het staat gewoon erg leuk. Vandaag besloot ik om weer een poging te doen. Als basis heb ik Refresh mint gebruikt van Catrice. Een lichte basis is wel handig bij deze nail art aangezien het design er dan het beste op te zien is. Vervolgens zette ik met een dotting tool roze stippen op m’n ringvinger en duim. Met een kleinere dotting tool en een licht roze kleur heb ik wat meer definitie aan de bloem gegeven. Als laatst heb ik een donkergroene kleur gebruikt om blaadjes te maken. Om het geheel af te maken heb ik met wit stippen op m’n overige nagels gestempeld.

10 thoughts on “Roosjes nail art

Geef een reactie

