Shoplog – H&M, Bershka en the body shop

Ja ja, ik heb het weer gedaan. Voordat ik weg ging naar Griekenland heb ik echt enorm vaak geshopt. Om de artikelen wat gevarieerder te houden heb ik ervoor gekozen om dit artikel wat later in te plannen. Samen met m’n nicht heb ik Amsterdam onveilig gemaakt. Aangezien ik al heel veel geld had uitgegeven deze maand heb ik niet zo heel veel gekocht uiteindelijk.

Ik was dringend op zoek naar een nieuwe zomerjas. Het was echt onmogelijk om leuke jassen te vinden. Blijkbaar moet je veel eerder op zoek gaan naar een nieuwe jas, aangezien in April alles in de uitverkoop was. Zo heb ik deze jas voor maar €24 weten te scoren bij de H&M. Ook bij de Vero Moda was er uitverkoop waar ik dit jurkje tegen kwam voor maar €10. Ik vind het echt een super leuk jurkje voor in Griekenland.

Bij de Bershka zag ik dit leuke shirt met een Londen printje voor maar €10. Aangezien ik Londen echt een enorm gave stad vind en ik graag nog een keer terug wil besloot ik hem meteen me te nemen. Bij de H&M kocht ik ook nog een donkerblauwe short voor in Griekenland.

Als laatste had ik nog een nieuwe nacht en dagcreme nodig. Aangezien Nivea 1+1 gratis was bij Kruidvat heb ik ze meteen allebei gekocht. Carola wilde graag naar de Bodyshop. Ik vond het niet zo’n goed idee. Om de een of andere reden kunnen we de Bodyshop nooit verlaten zonder iets gekocht te hebben. Toen ik aan de geurtjes rook was het meteen raak. Ik heb de Japanese cherry blossom gekocht. De geur vind ik echt goddelijk, ik kon de winkel gewoon niet verlaten zonder dit parfum. Ook was er een leuke actie waarbij alle luchtjes 25 % korting hadden. Ik heb dus maar ongeveer €15 betaald voor een flesje van 50 ml. Geen geld, toch?

Heb jij de laatste tijd nog iets geshopt?

8 thoughts on “Shoplog – H&M, Bershka en the body shop

Geef een reactie

