Carola’s stash; China Glaze

Toen a1001addictions nog maar net bestond zagen jullie vooral heel veel nagellak swatches voorbij komen. Inmiddels wisselen we de nagellak swatches ook af met andere artikelen. Toch is nagellak nog steeds iets waarvoor ik een liefde blijf houden. Inmiddels heb ik dan ook al een aardige collectie verzameld.
Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn collectie, ik laat jullie de lakken van China Glaze zien welke ik in mijn bezit heb.
China Glaze is toch wel een van mijn meest favoriete nagellak merken, ik ben vooral erg fan van het kwastje.

Snow Globe | Fairy Dust | Techno | Twinke Lights | Mrs. Claus.

Ooh la la Peach Pearl | Go Go Pink | Lavender Lingo | Good Witch? | Dance Baby.

Sugar High | Strawberry Fields | Ahoy! | TMI | QT.

Frosty | Pelican Grey | Sea Spray | Kinetic Candy | Blue Year’s Eve.

Jingle Bells | Spin Me Round | Fast Track | Ruby Pumps.

Zo, dit waren alle lakjes van China Glaze welke ik in mijn bezit heb. Zoals je kunt zien zijn het er al aardig wat. Inmiddels denk ik ook steeds vaker; zo’n soort lakje heb ik al in mijn bezit dus deze koop ik niet. Toch kijk ik wel altijd uit naar nieuwe collecties.

Welke lak is jullie favoriet?

11 thoughts on “Carola’s stash; China Glaze

  1. hele mooie lakjes! mijn favo china glaze lakje is toch wel ahoy!
    wel grappig dat je jusit het kwastje fijn vind, voor mij is dat jusit het enige nadeel aan china glaze 😛 ik weet niet zo goed waarom, maa rik kan helaas niet zo goed oerweg met het kwastje..

Geef een reactie

