Weekly nail art #23

Een tijdje geleden hebben Carola en ik sokken met schaapjes gekocht bij de Primark. Deze sokken waren zo schattig dat we ze echt niet konden laten liggen. Nu de lente weer begonnen is leek het me een goed idee om een nail art te maken met schaapjes. Helaas zijn ze iets anders geworden dan ik gehoopt had, maar alsnog zijn ze wel schattig.
Als basis kleur heb ik OPI no room for the blues gebruikt. Daarna heb ik daarop Run forest run van Catrice gestempeld. Om het gras iets meer diepte te geven heb ik met Easy peasy, lemony squeezy aan de onder kant van het gras gestempeld. Daarna heb ik met een dottingtool het lichaam van de schaap gemaakt. Met een dottingtool en een bruine nagellak heb ik vervolgens de hoofdjes en benen gemaakt. Als laatste restte nog de ogen. Op m’n ringvinger zette ik per ongeluk een te grote stip, waardoor het een cycloop schaap is geworden of hij staat in zij aanzicht.

9 thoughts on “Weekly nail art #23

Geef een reactie

