Review: Lush showerjelly Sweetie pie

Lush vind ik echt een geweldige winkel. Ze hebben de leukste producten. Ik kan uren in de winkel rondlopen en snuffelen aan alle producten. Een jaar geleden heb ik in Londen m’n eerste Lush producten gekocht. Sindsdien ben ik helemaal verkocht. Afgelopen kerst bestelden Carola en ik een aantal producten op de Engelse site. De shower jellies had ik nog nooit geprobeerd en ik was toch wel erg nieuwsgierig naar dit product. Ik koos voor de geur Sweety pie. Deze jelly ruikt heerlijk naar casis.

Wat zegt Lush over showerjelly?
Paars met glittertjes, dat is onze Sweetie Pie: een fruitige zwarte bessen Jelly, speciaal gemaakt voor één van onze klanten die graag de geur van een bessenmuffin terug wilde zien in een product. We hebben zwarte bessen en bergamotolie gemengd met een mix van kokos en verzachtende zeewiergel. Daar nog een druppeltje cipresolie om je een beetje helder te houden. Beetje helderheid kan nooit geen kwaad toch? Erg elegant deze dame. Als je van de geur van You Snap the Whip houdt, is dit je Jelly. Masseer je stuk jelly over je huid of wrijf een klontje tussen je handen tot je zacht schuim ziet verschijnen, wassen maar! Ook kun je een klontje even in je puff of badspons op laten schuimen. Het is ook lekker als je deze jelly in de vriezer bewaart, voor een beetje extra sensatie onder de douche! Zin in nog meer kersen? You Snap The Whip is een fantastische body butter waarmee je een heerlijk zacht velletje krijgt. Dat naar zwarte bessen ruikt.

Hoe ziet het er uit?
Lush Sweetie pie zit in een doorzichtig potje. Sweetie pie is te koop in een potje van 100 gram en eentje van 240 gram. Ikzelf heb een potje van 100 gram.  De structuur van de showerjelly is echt als een jelly. Het is een soort pudding wat trilt als je eraan schud. De jelly zelf is paars met blauw/paarse glitters erin. De structuur is redelijk stevig. Je kan er met je vinger opdrukken zonder dat er iets op je vinger komt.

Hoe gebruik je het?
Ik haal een stukje uit het potje en stop dat in een puf. Ik gebruik sowieso altijd een puf bij het douchen zodat het lekker schuimt.

Wat doet het?
De showerjelly geeft me een schoon gevoel en zorgt er niet voor dat m’n huid uitdroogt. Ik gebruik vaak een bodybutter na het douchen, dus het zou kunnen dat ik het uitdrogen niet gemerkt heb.

Dit product vind ik echt super leuk. Het is weer eens wat anders dan normale douchegels en hij ruikt echt heerlijk.

Sweetie pie kost €5,25 voor 100 gram en is te koop bij Lush.

7 thoughts on “Review: Lush showerjelly Sweetie pie

Geef een reactie

