Opgemaakt: Primark gezichtsdoekjes met Tea tree

Ik heb niet echt een goede ervaring met de gezichtsdoekjes van de Primark. Toch kon ik de doekjes met tea tree niet weerstaan en nam ik een pak mee. Inmiddels heb ik me door het pakje heen gewerkt en snap ik weer waarom ik de doekjes totaal niet fijn vind. De volgende keer zullen deze doekjes niet in mijn mandje gaan verdwijnen.

Hoe ziet het er uit?
De doekjes zitten in een hersluitbare verpakking. Het hersluitbare gedeelte vind ik zelf erg fijn en hij blijft ook goed dicht zitten. Zo blijven de doekjes veel langer bruikbaar. De verpakking zelf is groen met een meisje op de voorkant. Niet heel erg denderend, maar ook niet lelijk.

Hoe voelt het?
Op z’n zachts gezegd vind ik de doekjes totaal niet prettig aan voelen. Ze zijn een beetje ruw in vergelijk met andere doekjes die ik heb gebruikt. Ze zijn vochtig genoeg, dus dat is wel een pluspunt. Een minpunt vind ik dat m’n huid een beetje na brand als ik het doekje heb gebruikt. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling van zulke doekjes. Mijn huid is op zich redelijk gevoelig, dus misschien dat andere mensen er niet zo heftig op reageren. Daarnaast vind ik de geur echt verschrikkelijk. Ik kan het niet goed om schrijven maar het ruikt totaal niet fijn. Carola vindt het ruiken naar een natte handdoek die een week in een plastic zak heeft gezeten, niet echt complimenteus dus.

Duurzaamheid van het product
Er zitten 25 doekjes in een pakje. Per twin pack betaal je €1,50.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Nee, dit product laat ik de volgende keer maar liggen. Ik vind ze echt totaal niet fijn werken en merk dat ik nu veel sneller naar m’n 9 to 5 cleanser grijp. De volgende keer weet ik zeker dat ik de verleiding kan weerstaan en zal ik deze doekjes niet meer meenemen.

6 thoughts on “Opgemaakt: Primark gezichtsdoekjes met Tea tree

  1. Haha ik was al benieuwd, maar nu je zegt dat je ze niet fijn vind laat ik ze ook de volgende keer maar liggen!

  2. Ik denk dat je huid er miss niet tegen kan, ik vind de witte en de roze doekjes juist heel fijn

Geef een reactie

