NOTD; Essie – Borrowed & Blue

Afgelopen maand bestelden we weer een aantal lakken bij transdesign. In mijn stash was nog geen enkele lak van Essie te vinden, omdat ik toch al veel goede verhalen over Essie gehoord had besloot ik hier wat van te bestellen.

Borrowed & Blue trok al eerder mijn aandacht en belande dan ook zonder enige twijfel in mijn virtuele mandje.
Borrowed & Blue is een lak afkomstig uit de wedding collectie van 2011, Essie komt ieder jaar opnieuw met een wedding collectie. Deze lakken zijn geen limited editions en blijven dus gewoon in de collectie.
Borrowed & Blue is een pastel blauwe kleur, niet echt een speciale kleur, maar ik vind ‘m wel erg mooi!

Het lakken ging me erg goed af, het kwastje is aan de dunne kant waardoor je erg precies kunt lakken. Lichte kleuren zijn meestal niet zo snel dekkend, maar bij deze lak had ik daar geen last van, met slecht een laagje dekte deze lak volledig! De lak heeft van zichzelf een erg mooie glans, op de swatch foto draag ik dan ook geen topcoat.

Essie heeft me overtuigd, ik ben fan!

13 thoughts on “NOTD; Essie – Borrowed & Blue

  1. heel mooie kleurtje!
    ben nog op zoek naar zo iets, heb er nu alleen een van essence maar die is dus wel slecht dekkend te krijgen.

Geef een reactie

