Koninginnedag nail art

Het is weer zover. Het is alweer bijna 30 april, wat betekent dat het bijna Koninginnedag is. De dag waarop het hele land oranje kleurt en de straten opgaat. Zelf vind ik het altijd wel leuk om m’n nagels een leuke nail art te geven op deze dag. Dit jaar ben ik voor een combinatie van rood-wit-blauw en oranje gegaan.
Als eerst heb ik al m’n nagels behalve m’n ringvinger wit gelakt, m’n ringvinger heb ik een oranje kleur gegeven. Daarna ben ik met plakband aan de slag gegaan om de Nederlandse vlag na te maken. Het is een beetje lastig om alle stukjes plakband even recht te leggen, waardoor het soms een beetje scheef kan worden. Daarna heb ik nog een kroontje gemaakt op m’n ringvinger met een nail art kwastje. Het kwastje was helaas wat dik waardoor het kroontje ook een beetje dik is geworden. Om het af te maken heb ik met Twinkle lights van China glaze stippen op het kroontje gezet.

Maak jij een nail art voor Koninginnedag?

11 thoughts on “Koninginnedag nail art

  1. Mooi gedaan! Ik had gisteren een witte striper gekocht van de Etos, die is echt vershrikkelijk haha dikke substantie helaas

Geef een reactie

