NOTD; China Glaze – Fast Track

Nude kleurige lakken kan ik steeds meer waarderen. Al vanaf het moment dat de eerste swatches van Fast Track online kwamen, wist ik dat ik deze lak aan mijn stash toe wilde voegen.

Fast Track is een taupe kleurige lak en bevat een gouden flaky-achtige shimmer. De lak doet me erg denken aan Essence – Irreplaceable, welke ik ook in mijn stash heb zitten. Misschien moet ik deze lakken eens naast elkaar lakken om te kijken of dit dupes van elkaar zijn.

Over de lakken van China Glaze ben ik over het algemeen goed te spreken. Het kwastje vind ik 1 van de fijnste kwastjes om mee te lakken en ook de houdbaarheid en droogtijd zijn prima in orde.

9 thoughts on “NOTD; China Glaze – Fast Track

  1. vind het een heel leuk kleurtje. 🙂 Hij doet me wat denken aan een Essence lakje da tik heb. Helaas staat hij me totaal niet. 😛

  2. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

