New in: Tweezerman

Al jaren epileer ik m’n wenkbrauwen. Het zorgt ervoor dat m’n wenkbrauwen een veel mooiere vorm krijgen. Vandaar dat ik ook één per week trouw haartjes aan het plukken ben. Het pincet wat ik had vond ik niet zo goed. Maar was er wel echt een groot verschil? Na hard te hebben gewerkt de afgelopen tijd besloot ik dat ik mezelf wel eens mocht verwennen. Carola had een tijdje geleden al een Tweezerman van haar vriend gekregen en was er helemaal lyrisch over. Na een bezoekje aan de Douglas kwam ik met lege handen thuis. Vandaar dat ik mijn beste vriend internet raadpleegde en al snel een webshop vond waar de Tweezerman werd verkocht.

Ik heb de Tweezerman op strawberrynet.com gekocht voor €14. Verzenden is daar gratis en het was ook redelijk snel binnen. Helaas kan ik mijne niet meer terug vinden op de site. Ik heb een kleine Tweezerman gekocht met lieveheersbeestjes print. Ik vind de print echt geniaal. Het maakt het zoveel leuker om naar het pincet te kijken. Over de grote ben ik ook tevreden. Hij is redelijk klein, maar groot genoeg om fijn mee te kunnen werken. Over de kwaliteit ben ik ook zeer tevreden. Alle haartjes kan je makkelijk pakken met dit pincet. Wat ik ook handig vind is dat je er een hoesje bij krijgt. Zo is hij toch makkelijker mee te nemen.

Ik ben echt heel erg blij met m’n aankoop en ik ga zeker niet meer terug naar een normaal pincet.

7 thoughts on “New in: Tweezerman

  1. Wat schattig! Ik heb er één me oranje bloemejtjes van Tweezerman. Dit is de meest perfecte pincet ever

  2. Ik heb een grote tweezerman met luipaard print echt een geweldige pincet. Ik ga ook zeker niet meer terug naar een andere pincet.

  3. Wat alleen heel jammer vind is dat de print er na verloop van tijd afgaat en je een half gekleurde en half zilverkleurige pincet aan overhoud.
    Ik koop dus allleen nog maar de zilverkleurige.

Geef een reactie

