Transdesign haul April 2012

Yes, guilty! Het is weer zover, we hebben ons niet langer kunnen beheersen, en dus kwam er weer een pakketje vanuit Amerika onze kant op.
Transdesign zou ons bijna vaste klanten korting kunnen geven, en de pakjes man weet mijn huis inmiddels zonder tomtom te vinden.

Tamara is compleet verslaafd aan the hungergames, en toen China Glaze bekend maakte dat zij hieraan een nagellak collectie weidde was het hek van de dam. Weken van te voren wist ik al precies wanneer deze collectie online zou komen en de namen van de lakken vlogen me om de oren.

Dit keer vond ik het erg lastig om een aantal lakken uit te zoeken, bij veel lakken denk ik inmiddels; “zo’n kleurtje heb ik al in mijn bezit”. Ook waren er een aantal lakken niet op voorraad, maar uiteindelijk is het toch gelukt om weer negen lakken te bestellen.
De volgende lakken kunnen wij aan onze stash toevoegen;

  • OPI – No room for the blues
  • OPI – Wooden shoes like to know
  • Orly – Artificial sweetener
  • Essie – Borrowed & Blue
  • Essie – Raise awarness
  • Essie – Who is the boss
  • China Glaze – Harvest Moon
  • China Glaze – Optical illusion
  • China Glaze – Fast track

Beiden waren wij nog in het bezit van Essie lakken, daar is met deze bestelling verandering ingekomen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de kwaliteit van deze lakken.

Van welke lakken willen jullie graag swatches zien?

14 gedachten over “Transdesign haul April 2012

  1. Mooie kleurtjes hebben jullie uitgezocht! Die Essie lakjes lijken me prachtig. Ik ben dus erg benieuwd naar de Essie kleurtjes!

  2. Heb je nu toch OPI op transdesign kunnen bestellen? Dacht dat het niet meer kon haha.
    Wel mooie lakjes, ben benieuwd naar de swatches

  3. Wat een mooie lakjes! Ik was ook op de site van transdesign, toen ik wilde betalen kreeg ik een waarschuwing van mijn virusscanner dat het geen veilige omgeving is. Hebben jullie dat ook meegemaakt? Is het wel een veilige site?
    Gr. Marije

Plaats een reactie