Weekly nail art #21

Het is alweer tijd voor een nieuwe nail art. Deze week heb ik gekozen om het redelijk simpel te houden en alleen m’n ringvinger speciaal te maken. Als basis heb ik Pink friday van OPI gebruikt. Een leuk licht roze lakje dat goed dekt. Ik heb helaas de mini versie hiervan en het lakken hiermee gaat erg lastig. Daarover heen draag ik een laagje van Excuse moi van OPI. Op m’n ringvinger heb ik met plakband een aantal strepen gezet zodat de basis kleur nog zichtbaar is. Dit geeft een erg leuk effect. Helaas was het bovenste reepje plakband iets dikker dan de rest, maar voor de rest ziet het er erg leuk uit.

10 thoughts on “Weekly nail art #21

    • Het beste is als je een dag wacht met het plakband, dan weet je zeker dat je lak droog is en dat je het niet eraf trekt

Geef een reactie

