NOTD; NYC – Bubblegum Pink

Roze lakjes blijf ik maar kopen, eigenlijk heb ik er al veel te veel van in mijn stash. Ik denk dan ook dat 75% van mijn stash uit roze lakken bestaat, misschien omdat dit toch wel een vrij veilige nagellak kleur is.

Nooit eerder had ik een lak van NYC in mijn bezit, de kleuren stonden mij gewoon niet zo aan, maar tijdens de 1+1 actie van Kruidvat kocht ik Bubblegum pink. Ja de naam van deze lak zegt voldoende, het is echt kauwgom roze. Kennen jullie de bubblicious kauwgom nog? Kauwgom roze, net als deze nagellak.

Bubblegum Pink komt uit de City Sweets voorjaarscollectie van NYC, een collectie met vooral pastel tinten. De substantie van de lak is wat aan de dunne kant maar lakt zeker niet onprettig. Het flesje belooft dat deze lak tot wel 7 dagen mooi blijft. Ik help jullie uit de droom, dat red deze lak niet. Na een dag of 3 kreeg ik toch wel wat chips en tipwear.
Deze kauwgom roze kleur dekt volledig in twee laagjes en is een ideaal lente kleurtje.

11 thoughts on “NOTD; NYC – Bubblegum Pink

Geef een reactie

