NOTD: OPI – no room for the blues

Bij mijn laatste Transdesign bestelling moest ik nog één lakje uitzoeken. Al gauw kwam ik uit op Ogre the top blue.Tot mijn grote verdriet bleek dat dat lakje een LE was en dus niet meer verkrijgbaar was. Een nieuw lakje uitzoeken bleek lastiger te zijn dan gedacht, tot ik No room for the blues tegen kwam. Al gauw was ik eruit en plaatste ik deze in m’n virtuele mandje.
No room for the blues vind ik echt een prachtig kleurtje. Hij is net wat donkerder dan What’s with the cattitude. Hij dekt ook heel erg goed. Één laagje is net wat te weinig, op bovenstaande foto draag ik dan ook twee laagjes. Aanbrengen gaat heel makkelijk. Het grote kwastje vind ik al wat makkelijker om mee te werken. Ik ben echt heel erg blij dat ik dit lakje heb uitgekozen. Ik vind het echt een prachtige kleur en ben er echt verliefd op geworden.

10 thoughts on “NOTD: OPI – no room for the blues

  1. Pingback: Transdesign haul April 2012 | a1001addictions

Geef een reactie

