Aan de slag met striping tape

Ik ben iemand die heel impulsief aankopen doet. Vooral als het toch bijna niks kost. Op ebay zijn er zoveel leuke dingen te koop voor zo weinig geld, dat ik daar al heel veel heb gekocht. Een keertje kwam ik striping tape tegen en het leek me wel handig om te hebben. Hopla, daar gingen ze m’n mandje in en een paar weken later vielen ze bij me in de bus. Heel enthousiast pakte ik ze uit en bekeek ze. Vervolgens legde ik ze in een lade en vergat ze vervolgens. Na maandenlang eenzaam en vergeten in mijn lade te hebben gelegen, kwam ik ze weer tegen.
Ik begon deze nail art met een vaag idee in m’n hoofd. Ik wilde graag iets doen met plakband en dan op m’n ringvinger iets met rhinestones. Helaas faalde ik met het plakband. De lijn was niet zo recht als ik gewild zou hebben. Vandaar dat ik naar een andere oplossing zocht. Ik keek in m’n stash en kwam de striping tape tegen. Eindelijk kon ik deze gebruiken en ik besloot een blauw lijntje langs de onderste rand te doen. De striping tape werkt erg makkelijk en blijft ook goed zitten. De basis voor deze nail art is trouwens Meet me at coral island van Catrice.

10 thoughts on “Aan de slag met striping tape

Geef een reactie

