Review: Elf blush Twinkle pink

Elf is een merk waar ik al een hele tijd nieuwsgierig naar ben. Één keer eerder had ik een bestelling hierbij geplaatst, toen heb ik voornamelijk nagellak gekocht. De nagellak vind ik toch niet zo fijn en de kleurtjes spraken me dit keer niet zo aan. De blush daarentegen zag er fantastisch uit. Het liefst had ik ze allemaal in m’n mandje gegooid. Met grote moeite heb ik mezelf weten te beheersen en slechts één blush gekocht. Twinkle pink leek me een hele mooie blush.

Elf Twinkle pink is een roze blush met gouden shimmer. Deze blush kost €4 op eyeslipsface.nl. De blush bevat 4,75 gram. De verpakking vind ik zelf wel mooi. Het doosje gaat makkelijk open en er zit een spiegeltje aan de binnenkant. Dit vind ik zelf altijd wel handig, voor het geval dat je geen spiegel bij de hand hebt.

Rechts heb ik een een streep aangebracht en links heb ik het een beetje geblend. De linker foto is een foto in zonlicht en links eentje in schaduw. Als je erop klikt wordt de foto vergroot en kan je de shimmer wat beter zien. Het pigment vind ik erg goed. Je moet dus niet al te enthousiast met je kwast in de blush gaan. De kleur wordt namelijk goed opgepakt en brengt ook makkelijk aan met een kwast. De blush blijft ook redelijk goed zitten. Hij vervaagt wel een beetje door de dag heen, maar ’s avonds is hij nog wel te zien. Alles bij elkaar genomen ben ik echt heel erg blij met deze blush en dit is zeker een een goede toevoeging voor m’n blush stash!

8 thoughts on “Review: Elf blush Twinkle pink

    • Mensen vinden Rose gold van Sleek heel erg op Nars Orgasme lijken, ik heb zelf Rose gold en ik vind ze niet echt op elkaar lijken

Geef een reactie

