Weekly nail art #20

Ik heb de beschikking over een flinke hoeveelheid imageplates van Konad, toen ik deze ruim een jaar geleden voor mijn verjaardag vroeg maakte ik hier volop gebruik van.
Tot mijn schaamte gebruik ik konad de laatste tijd echt veel en veel te weinig, hoog tijd om mijn konad spulletjes weer eens te voorschijn te halen.

Ik zocht wat tussen mijn konad plates en besloot te gaan voor een bloemendesign wat ik vond op plate m82.
Als basis lakte ik eerst mijn nagels met Bubblegum pink van NYC, toen dit goed droog was stempelde ik met een witte lak het bloemen design schuin over mijn nagels.
Ik was nog niet helemaal tevreden en besloot de bloemen nog een hartje te geven met een rhinestone.
Tot slot stempelde ik op mijn ringvinger ook nog een vlinder, wederom afkomstig van plate m82. Het geheel lakte ik nog af met een topcoat zodat het design goed op mijn nagels blijft zitten.

8 thoughts on “Weekly nail art #20

Geef een reactie

