Mijn favoriete nagellakken voor in de lente

Je zou het met dit weer bijna niet zeggen, maar het is toch echt lente. Een paar weken geleden was het weer echt prachtig. Het zonnetje scheen volop en er was geen wolkje aan de lucht. In de lente en zomer draag ik altijd hele andere lakken dan in de winter. In de winter neig ik al snel naar donkere kleuren. De lente roept toch echt om andere kleuren. Mijn nagels zijn al veelvuldig lichtblauw, groen en roze geweest dit voorjaar. Ik heb in m’n stash gerommeld en een aantal leuke lakken voor in de lente uitgezocht.

Ik ben echt fan van groene en blauwe nagellakken. Vandaar dat ik hier ook de meeste van heb uitgezocht. Ik besefte het me pas nadat ik de foto’s had gemaakt dat ik wel heel erg veel blauw en groen had uitgezocht.

vlnr: China glaze – Techno, China glaze – He’s going in circles, China glaze – Aquadelic, Catrice – Am I blue or green?, Catrice – Easy peasy, lemon squeezy en OPI – fly.

Techno is een geweldige topcoat. Hij maakt elke lak meteen een stuk specialer en de glitter is holografisch. Vooral in de zon ziet dit er echt spectaculair uit. Hetzelfde geldt voor He’s going in circles. Dit is namelijk een prachtig licht groen holografisch lakje. De overige kleuren zijn allemaal creme lakjes, die perfect gekleurd zijn voor in de lente.

Koraal heb ik een lange tijd niet kunnen waarderen. Om de een of andere reden deed dit me echt te veel denken aan Koninginnedag. Daar kwam verandering in met Meet me at Coral island van Catrice. Koraal is ook echt perfect voor in de lente en zomer. Ook roze is perfect voor in de lente. Vooral de wat fellere kleuren draag ik weinig in de winter.

vlnr: Catrice – Meet me at coral island, Elf – Gum pink, Opi – Pink Friday

Vooral Pink Friday vind ik super mooi. Het is een licht roze lakje maar hij dekt echt fantastisch! Van Gum pink hebben jullie laatst al een swatch kunnen zien en verdient ook echt een plekje in deze lijst.

Wat voor kleur draag jij graag in de lente?

10 thoughts on “Mijn favoriete nagellakken voor in de lente

Geef een reactie

