Opgemaakt; Action haar serum

Mooi glad en glazend haar dat zijdezacht aanvoelt, dat willen we allemaal wel toch?
Dit haar serum van Action belooft het allemaal, vandaag is het tijd om mijn mening met jullie te delen.

Hoe ziet het eruit?
Het haar serum komt in een doorzichtige pomp flacon met een simpel etiket. Op het etiket staat precies hoe je het product dient te gebruiken en wat dit product voor je haar doet. Deze pomp flacon bevat 75 ml.

Hoe voelt het?
 Het serum is door de pompflacon makkelijk te verdelen, zo kun je precies de juiste hoeveelheid doseren.
Het serum is zeer vloeibaar en komt makkelijk uit de pompflacon. Op de handen voelt het erg glad en zacht aan, wat waarschijnlijk door de siliconen in het serum komt.
Het serum heeft echt een heerlijke geur en ruikt naar perzik, een vrij zoete geur waar je van moet houden. Deze geur blijft wel een tijdje aanwezig in je haar, dus je moet hier echt van houden. Hou je niet van perzik, skip dit product dan.

Het product belooft mijn haar glad en glanzend te maken, en zorgt ook nog eens dat je haar zijdezacht aanvoelt.
Hier ben ik het mee eens, mijn lokken zijn minder pluizig wanneer ik het serum in de lengte van mijn haar aanbreng.

Duurzaamheid van het product;
Door de handige pompflacon is het serum gemakkelijk te doseren. Per gebruik raad de verpakking je aan 1 tot 2 pompjes te gebruiken, ik zelf gebruik maar 1 pompje.
De flacon bevat 75 ml. en dat is een redelijke hoeveelheid voor een haarserum. Hier kun je zeker een hele tijd mee voor uit.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Ja, eigenlijk heb ik dit ook allang gedaan.
Het serum doet wat de verpakking belooft, het maakt mijn haar glad en glanzend. De pluizerige punten zijn verdwenen. Door dit serum oogt mijn haar een stuk gezonder, en bovendien is de geur ook nog eens heel fijn.

Wel merk ik dat ik niet te veel van dit serum moet gebruiken, doe je dit wel dan wordt je haar al snel vet. Om dit te voorkomen breng ik dit product ook alleen aan over de lengtes van mijn haar, en niet vanaf de wortel.
Gebruik dit serum met mate, dan doet het precies wat het belooft.

Het serum heeft een fijne prijs van slechts €2,99 en is te koop bij de Action.
 

11 thoughts on “Opgemaakt; Action haar serum

  1. Deze is inderdaad fantastisch. Ik gebruik ‘m ook dagelijks, het is echt een heel fijn serum en doet niet onder voor duurdere, naar mijn mening.

  2. Ik heb hem ook sinds kort, ik vind hem inderdaad erg fijn. Ik heb zelf erg pluizig haar en dat verdwijnt door dit product! 🙂

Geef een reactie

