Collective haul begin April: Primark, Kijkshop en Kruidvat

De laatste paar dagen heb ik veel te veel geshopt. Als eerst ging ik met m’n moeder naar de Primark. M’n moeder was hier nog nooit geweest en keek echt haar ogen uit. Het was echt grappig om te zien en ze verliet de Primark dan ook met twee goed gevulde tassen. Zelf vond ik het deze niet zo heel erg fantastisch en heb ik maar een bescheiden hoeveelheid gekocht. Verder kon ik de fantastische kruidvat actie van 1+1 gratis op alle make up natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Het resultaat was dat ik veel dingen heb gekocht die ik eigenlijk helemaal niet nodig had. Ach ja, dat moet natuurlijk ook wel eens kunnen. Kijk mee naar mijn aankoopjes.

Ik heb een blauw shirtje gekocht met driekwart mouwen, deze was in de uitverkoop voor maar €5! Ik kan de Primark echt niet verlaten zonder pyjama, dus deze keer nam ik natuurlijk ook weer een pyjama mee. Deze pyjama is geschikt voor in de zomer. Deze zomer is het EK er weer. Heel Nederland zal dan weer op z’n kop gaan staan en hopelijk komen we dit jaar ver. Om mijn steun te betuigen heb ik deze Nederland sokjes gekocht voor €2. Ik heb ook nog kniesokken gekocht, deze waren ook in de uitverkoop en kostte nu maar €1. Als laatst heb ik nog een knuffel gekocht voor m’n nieuwe achterneefje. M’n nicht is 2 weken geleden bevallen en deze knuffel is echt extreem zacht.

De bovenste oorbellen komen ook nog bij de Primark vandaan en kostte €2. Na de Primark zijn we nog even naar de Kijkshop geweest. Normaal kom ik daar echt nooit. Dit keer hadden we geluk aangezien er uitverkoop was bij de sieraden. Heel veel dingen waren met 75 % korting. Ik heb bovenstaande kettingen daar gekocht. Beide kettingen kostten eerst €14,95, wat ik persoonlijk erg veel vind. Na de korting kostten ze echter nog maar €3,75!

Natuurlijk kon een bezoekje aan de Kruidvat ook niet ontbreken. Daar heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de 1+1 gratis actie. Ik heb twee oogschaduw’s gekocht; bring me frosted cake en oh it’s toffeeful! Daarnaast heb ik nog een aantal lakken gekocht en een blush. De blush, apricot smoothie, ziet er echt zo mooi uit. Die kon ik gewoon niet laten liggen. De maskertjes van Montagne jeunesse zijn momenteel ook in de aanbieding, 3 voor €3 en daarvan nam ik er dus ook 3 mee.

De komende tijd zullen er nog een aantal shoplogs online komen. Aangezien er met tweede paasdag een actie was bij Forever21 dat je geen verzendkosten hoefde te betalen heb ik daar ook een bestelling geplaatst. Voor de rest zijn er nog lakjes van Transdesign naar ons onderweg en gaan Carola en ik aankomende dinsdag een dagje shoppen in Amsterdam. Mijn portemonnee is momenteel niet echt blij met me!

6 thoughts on “Collective haul begin April: Primark, Kijkshop en Kruidvat

Geef een reactie

