NOTD: Elf – Gum pink

Roze is de kleur nagellak die ik het meeste heb. Vooral in het begin kocht ik vooral roze kleurtjes. Roze staat leuk, is veilig en kan bij alles. Vandaar dat het één van m’n favoriete kleurtjes is. Vandaag ga ik jullie mijn nieuwe favoriete roze lakje laten zien.

Gum pink is een fel roze kleurtje van Elf. Met twee laagjes is hij volledig dekkend. Dit lakje heb ik laatst nieuw gekregen en m’n voorgaande lakjes van Elf heb ik vorig jaar gekocht. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe lakjes echt vele malen beter en fijner vind dan die van vorig jaar. Ik weet niet of Elf iets heeft veranderd, maar alles vind ik eigenlijk beter. De substantie van de lak is precies goed. De kwastjes hebben een gemiddelde grote en er steken geen haartjes uit. De droogtijd is gemiddeld en de houdbaarheid is goed. Een lakje blijft zeker 3 dagen goed zitten zonder chips.

11 thoughts on “NOTD: Elf – Gum pink

  1. Dat valt niet tegen! Volgens mij lijkt hij een beetje op de LE van NYC. Ik ben nu stiekum toch wel benieuwd naar deze lakken.

Geef een reactie

