Weekly nail art #19: sterren

Een paar dagen geleden verveelde ik me een beetje. Ik had al weer een tijdje niks gedaan met Konad. Aangezien ik dit zonde vind en het een makkelijke manier is om je nagels te versieren pakte ik m’n set er weer eens bij. Dit keer werd image plate m3 het slachtoffer. Daarvan gebruikte ik het sterren patroon. Als ondergrond heb ik King of Greens gebruikt van Catrice. Wit en groen vind ik een leuke combinatie, vandaar dat ik de sterren wit heb gemaakt. Om het uiteindelijk af te maken heb ik nog wat doorzichtige rhinestones op m’n ringvinger geplakt.

7 thoughts on “Weekly nail art #19: sterren

  1. Ik heb lang geen konad meet gebruikt. Had het weg gedaan omdat mijn lakje van Konad op was, dit ziet er toch weer heel leuk uit 🙂

Geef een reactie

