Nail art; Pasen

Oke, nog eentje dan.. Op deze tweede paasdag welke weer volledig in het teken staat van hazen, eieren verven, (chocolade) eieren zoeken en vooral eieren eten, heb ik nog een paas nail art voor jullie.

Traditie getrouw worden er met Pasen eieren gezocht, wie heeft dit als kind niet gedaan? Alleen, met je broertjes of zusjes of met de hele familie opzoek naar eieren voor bij het ontbijt of de brunch. Al deze eieren werden dan verzameld en kwamen in een mandje op tafel.
Dit mandje inspireerde mij voor nog een paas nail art, het mandje met eieren vind je terug op mijn ringvinger. Ik maakte deze uit de losse hand met behulp van een smal nail art kwastje.
Mijn nagels lakte ik allemaal in een andere pastel kleur en voorzag ik van een patroontje wat je terug zou kunnen vinden op een paas ei.

9 thoughts on “Nail art; Pasen

Geef een reactie

