Elf haul

Elf is een merk dat iedereen wel kent. Vooral de 1 euro lijn is erg bekend. Helaas is Elf alleen verkrijgbaar in webshops. De verzendkosten van 7 euro hielden me altijd tegen om er weer eens bestelling te plaatsen. Afgelopen week was er een actie waarbij de verzendkosten maar 3 euro waren. Die actie kon ik niet aan me voorbij laten gaan en ik heb dus ook wat spulletjes besteld.

Aangezien ik verslaafd ben aan blush kon ik natuurlijk de webshop niet verlaten zonder een blush. Ik heb gekozen voor twinkle pink en candid coral. Beide blushes zien er erg mooi uit. Een Elf studio blush kost €4. Een goede concealer kan ik ook wel gebruiken. Ik heb vooral erg last van donkere kringen onder m’n ogen. Vandaar dat ik voor een corrigerend concealer palette ging (€4). Carola zocht nog wat kwasten om bij haar vriend neer te leggen. Zij koos voor een poeder en blush kwast van de 1 euro lijn. Als laatst bestelden we allebei nog een brush cleanser. Kwasten schoonmaken is niet echt onze favoriete klusje vandaar dat ook te weinig gebeurd. We hopen dat deze brush cleansers ons daarmee gaan helpen. De brush cleanser kost €4.

10 thoughts on “Elf haul

  1. E.L.F is echt een leuk merk en het is heerlijk af en toe eens jezelf te verwennen met deze goedkope leuke spulletjes die vaak ook nog eens verrassend goed zijn! Leuke aankoopjes heb je gedaan!

    Liefs

Geef een reactie

